معماري ايران جهان

معماري ايران جهان
معماري
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماري ايران جهان و آدرس architect.f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قصر پراگ، پراگ پایتخت چک





قصر پراگ بزرگ ترین بنایی است که متعلق به قرون وسطی در اروپاست که هم اکنون کاخ ریاست جمهوری کشور چک به شمار می رود. حضور بناهای متعددی از کلسیا و اقامتگاه ها در کنار این بنا نشان از آن دارد که در طی تارخی این بنا به دست بسیاری از مردمان، ازجمله مهاجمان افتاده است؛ به عبارتی دیوارهای این قصر شاهد گذر بخشی از تاریخ این کشور بوده که هم جنگ و خونریزی و هم تکریم و احترام را به خود دیده است.





قصر شون بروین، وین اتریش





بسیاری معتقدند که این قصر یکی از زیباترین قصرها در قاره اروپا است. این بنا در سال 1659 خانه یکی از نجیب زادگان آن زمان بود. امروزه مردم به عنوان یک اثر هنری از آن الگوبرداری می کنند و از دیدن زیبایی های آن لذت می برند.







قلعه سن فیلیپ، کاتاجنا در کلمبیا



این کاخ در سال 1533 ساخته شده و گویی طبیعت جهان را در خود جمع کرده است. مهندسی این قلعه که برای مقابله با مهاجمان ساخته شده به علت قابلیت های بالای دفاعی بی نظیر است. وسعت آن انسان را به تحیر وا می دارد و تونل های زیرزمینی بسیاری دارد که بخش های مختلف قلعه را به هم متصل می کنند.



برج لندن، لندن



دیوارهای این قصر گذر طولانی ای از تاریخ را شاهد بوده اند. تنها چند دقیقه قدم زدن در محوطه و تالارهای آن روحی از تاریخ گذشته این کشور را به شما القاء خواهد کرد. هم اکنون این بنا محلی برای نگهداری جواهرات سلطنتی گذشته و دست نوشته های سپری شده در تاریخ است.



آلکازار، اسپانیا







این قلعه روی تپه ای ساخته شده است که از اطراف به رودخانه های کلامورس و ارسما دید بسیاری زیبایی دارد و منظره زیبا و لذت بخشی را می توان از آن شاهد بود. هم اکنون این مکان، موزه و محل جمع آوری مطالب و سرگذشت ارتش اسپانیا است. باستان شناسان بر این باورند که این قصر در قرن 12 ساخته شده و باتوجه به موقعیت آن به نظر می رسد که با هدف تسلط به محیط اطراف و امکان دفاع از موقعیت خود بنا شده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ فرهادايمان طلب ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ
برچسب‌ ها
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 74228
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1